Az évzróról készült videó megtekinthető a Mozgóképek menüpont alatt!
Ceglédberceli Eötvös József Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Az évzróról készült videó megtekinthető a Mozgóképek menüpont alatt!
Vizsgakövetelmények:
E Ö T V Ö S H Í R E K
Tisztelt Szülők, Kedves Gyerekek!
Az Eötvös iskolában 270 tanuló kezdte meg a 2014/2015. tanévet. 8 évfolyamon 16 osztály működik, 17 fős átlaglétszámmal.
E Ö T V Ö S H Í R E K
Mi történt velünk áprilisban és május elején?
Tanulóink részt vesznek a tanulmányi versenyeken, és szép eredményeket érnek el.
A Ceglédberceli Eötvös József Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Ifjúsági Fúvószenekara meghívja Önt és szeretteit
a 2015. május 4-én, hétfőn 17.30-kor
a ceglédberceli katolikus templomban tartandó hálaadó koncertjére.
E Ö T V Ö S H Í R E K
Versenyeredmények
Háziversenyek
2015. évi március 15-én megemlékezés a ceglédberceli művelődési házban az Eötvös József Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskola és Művészeti Iskola diákjaival készült videó megtekinthető az Mozgóképek menüpont alatt.
Különös közzétételi lista
2020/2021. tanév
Az intézmények eredményességéről, felkészültségéről, személyi feltételeihez (személyes adatokat nem sértve) kapcsolódó legfontosabb információkról a szülőket tájékoztatni szükséges, melynek érdekében indokolt ezen adatok nyilvánossá tétele. A 11/1994. (VI. 8.) MKM r. 8. § (6) bekezdés/ kötelezi az intézményeket az ún. különös közzétételi lista megjelentetésére.
|
S.sz. |
Személy |
Végzettség |
Szakképesítés |
Beosztás |
Tanított tantárgy |
|
1. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító, matematika szakkollégium |
iskolaotthonos tanító |
matematika, környezet, testnevelés, technika, egyéb |
|
2. |
Pedagógus |
főiskola |
gyógyped. pszichoped. |
gyógypedagógus, osztályfőnök |
SNI fejlesztés, habilitáció, rehabilitáció |
|
3. |
Pedagógus |
főiskola |
német tanító |
német tanító, osztályfőnök |
nemzetiségi német, magyar, ének, |
|
4. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító, fejlesztő-differenciáló pedagógus |
iskolaotthonos osztályfőnök, fejlesztő-differenciáló pedagógus |
magyar, testnevelés, etika, fejlesztés, egyéb |
|
5. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító, ember és társadalom ismeret szakkollégium |
osztályfőnök, tanító |
ének, matematika, technika, környezet, rajz, |
|
6. |
Pedagógus |
főiskola |
magyar szakos tanár, eü. technikumi végzettség, kertészmérnök |
osztályfőnök, magyar szakos és term. ismeret tanár |
magyar nyelv és irodalom, természetismeret |
|
7. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító, könyvtár szakkollégium |
osztályfőnök |
magyar, testnevelés, matematika, ének, környezetismeret |
|
8. |
Pedagógus |
főiskola |
nevelőtanár, fejlesztő pedagógus, |
fejlesztő pedagógus, |
BTMN tanulók fejlesztése |
|
9. |
Pedagógus |
főiskola |
német tanító |
német tanító, óraadó |
német népismeret, nemzetiségi tánc |
|
10. |
Pedagógus |
főiskola, egyetem |
matematika-kémia szakos tanár, közoktatás vezető közoktatási szakértő |
intézményvezető-helyettes, matematika tanár |
matematika |
|
11. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító, technika szakkollégium |
osztályfőnök |
magyar, matematika, etika, testnevelés, környezet, rajz, technika, |
|
12. |
Pedagógus |
főiskola, egyetem |
nemzetiségi német tanító és tanár, angol tanító, innovatív mesterpedagógus |
iskolaotthonos osztályfőnök, nemzetiségi német tanító, munkaközösség vezető |
nemzetiségi német nyelv és irodalom, nemzetiségi népismeret, magyar nyelv és irodalom, egyéb |
|
13. |
Pedagógus |
főiskola |
földrajz-rajz szakos tanár, infomédia pedagógus. közoktatási szakértő |
osztályfőnök, földrajz, rajz szakos tanár |
földrajz, rajz, természettudomány |
|
14. |
Pedagógus |
egyetem |
történelem szakos tanár |
történelemtanár intézményvezető |
történelem |
|
15. |
Pedagógus |
egyetem |
történelem szakos tanár, nemzetiségi néptánc oktató |
osztályfőnök, történelem szakos tanár, nemzetiségi néptáncoktató |
történelem, nemzetiségi tánc, honismeret |
|
16. |
Pedagógus |
főiskola, egyetem |
német tanító, német tanár |
osztályfőnök, német tanító, német tanár |
német nyelv és irodalom, német hon- és népismeret |
|
17. |
Pedagógus |
főiskola |
biológia-kémia- szakos tanár |
biológia-kémia- szakos tanár |
természettudomány, biológia, kémia, |
|
18. |
Pedagógus |
főiskola |
magyar-történelem szakos tanár |
osztályfőnök, , etika tanár, magyar-tört. szakos tanár |
magyar nyelv és irodalom, történelem és társadalomismeret, etika |
|
19. |
Pedagógus |
főiskola |
biológia-testnevelés szakos tanár |
testnevelés és biológia tanár |
testnevelés, |
|
20. |
Pedagógus |
főiskola |
nemzetiségi német tanár |
nemzetiségi német nyelv és irodalom és német nép- és honismeret tanár, munkaköz. vezető |
német nemzetiségi nyelv, német népismeret |
|
21. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító |
napközis nevelő, tanító |
egyéb, technika, rajz, környezetismeret |
|
22. |
Pedagógus |
főiskola |
matematika-testnevelés szakos tanár |
matematika és testnevelés tanár, DÖK segítő tanár |
matematika, testnevelés |
|
23. |
Pedagógus |
főiskola, |
német tanító, |
osztályfőnök, német tanító |
nemzetiségi német nyelv és irodalom, német népismeret, magyar, testnevelés |
|
24. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító, informatika szakkollégium, magyar néptánc oktató |
napközis csoportvezető ének, tánc és informatika tanár |
egyéb, ének, tánc, informatika |
|
25. |
Pedagógus |
főiskola |
angol-történelem szakos tanár, pedagógia szakos bölcsész etika tanár |
osztályfőnök, angol-történelem szakos tanár, munkaköz. vezető |
történelem, angol nyelv, etika |
|
26. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító, technika szakkollégium, gyógytestnevelő |
igazgató helyettes |
matematika, |
|
27. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító, matematika szakkollégium |
iskolaotthonos tanító, |
matematika, rajz, technika, testnevelés, egyéb |
|
28. |
Pedagógus |
egyetem |
testnevelő tanár, edző |
testnevelő tanár, óraadó |
testnevelés |
|
28. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító, könyvtár szakkollégium, magyar tanár |
osztályfőnök |
magyar, matematika, technika, testnevelés, etika, rajz, ének |
|
29. |
Pedagógus |
főiskola |
matematika-fizika szakos tanár |
matematika és fizika tanár, óraadó |
matematika, fizika |
|
30. |
Pedagógus |
egyetem |
informatika szakos tanár |
informatika tanár, óraadó |
informatika |
|
31. |
Pedagógus |
főiskola |
matematika szakos tanár |
matematika tanár, óraadó |
matematika |
|
32. |
Pedagógus |
főiskola |
klarinét tanár |
klarinét tanár |
klarinét, fuvola |
|
33. |
Pedagógus |
főiskola |
ének-zene-karvezetés szakos tanár |
zongora tanár |
zongora, korrepetíció, kamara, tehetséggondozás |
|
34. |
Pedagógus |
főiskola |
magyar-ének zene szakos tanár |
szolfézs tanár |
szolfézs, zenei előképző, |
|
35. |
Pedagógus |
főiskola |
ének zene szakos tanár |
szolfézs tanár |
szolfézs, zeneirodalom és zenetörténet tanár, |
|
35. |
Pedagógus |
főiskola+ MSC |
kürttanár, fúvószenekari karnagy |
rézfúvós tanár, zenekar vezető |
trombita, kürt, furulya, kamara, zenekar-vezetés, tehetség gond. |
|
36. |
Pedagógus |
főiskola + MSC |
harsona tanár, fúvószenekari karnagy |
rézfúvós tanár, |
tenorkürt, furulya, tuba, harsona, klarinét |
|
37. |
Pedagógus, népművelő |
főiskola |
tanító, nevelőtanár, népművelő |
napközis nevelő, tanító, könyvtáros |
egyéb, könyvtár, technika |
|
38. |
Pedagógus |
főiskola |
magyar-ének szakos tanár |
ének tanár |
ének |
|
39. |
Pedagógus |
főiskola |
ének-zene szakos tanár |
ének tanár |
ének |
|
40. |
Pedagógus |
főiskola |
jazzdobos előadóművész, ütős tanár |
ütős tanár |
dob |
|
41. |
Pedagógus |
főiskola |
tanító |
tanító, osztályfőnök, „boldog iskola” pedagógus |
magyar, matematika, testnevelés, környezet, rajz, ének, technika, etika |
|
S.sz. |
Személy |
Végzettség |
Szakképesítés |
Beosztás |
Megjegyzés |
|
1. |
NOMS 1 |
középiskola |
könyvelő, statisztikus, gyermek- és ifjúságvédelmi asszisztens |
iskolatitkár |
|
|
2. |
NOMS 2 |
egyetem |
számítástechnika tanár |
rendszergazda |
negyedállású |
|
3. |
NOMS 3 |
MA |
pszichológus, Fejlődés- és Klinikai Gyermekpszichológia szakirány |
iskolapszichológus |
félállású |
|
4. |
NOMS 4 |
MA |
logopédus |
logopédus |
6 óra/hét utazó gyógyped. |
Kompetenciamérési eredmények 2009- 2019. években
A jelentések adatai alapján megállapítható, hogy iskolánk tanulói a kompetenciaméréseken egyenletes teljesítményt mutatnak. Eredményeink az országos átlagtól szignifikánsan nem különböznek. A minimumszintet el nem érők aránya alacsonynak mondható, az 1. képességszinten teljesítők aránya alacsony. Ez az eredmény a nevelőtestület, tanítók, tanárok, fejlesztőpedagógusok közös munkájának köszönhető. A matematika, illetve magyar órákon mellett a más tantárgyakat tanító kollégák is figyelmet fordítanak a képességfejlesztésre.
|
Tanév |
Mérési terület |
Évfolyam |
Ceglédberceli átlag |
Községi átlag |
Nagyközségi/ városi átlag |
Országos átlag |
|||
|
2019 |
Matematika |
6. |
1457 |
1450 |
1476 |
1495 |
|||
|
8. |
1658 |
1607 |
1599 |
1624 |
|||||
|
2019. |
Szövegértés |
6. |
1434 |
1439 |
1481 |
1499 |
|||
|
8. |
1596 |
1542 |
1583 |
1608 |
|||||
|
2018. |
Matematika |
6. |
1510 |
1446 |
1471 |
1499 |
|||
|
|
|
8. |
1623 |
1548 |
1568 |
1614 |
|||
|
2018. |
Szövegértés |
6. |
1483 |
1429 |
1457 |
1492 |
|||
|
|
|
8. |
1609 |
1530 |
1555 |
1602 |
|||
|
2017 |
Matematika |
6. |
1503 |
1490 |
1456/1476 |
1497 |
|||
|
|
|
8. |
1594 |
1543 |
1565/1583 |
1612 |
|||
|
|
Szövegértés |
6. |
1486 |
1434 |
1457/1486 |
1503 |
|||
|
|
|
8. |
1567 |
1553 |
1523/1544 |
1571 |
|||
|
2016 |
Matematika |
6. |
1472 |
1432 |
1475 |
1486 |
|||
|
|
8. |
1579 |
1537 |
1569 |
1597 |
||||
|
Szövegértés |
6. |
1494 |
1425 |
1475 |
1487 |
||||
|
|
8. |
1537 |
1499 |
1538 |
1568 |
||||
|
2015 |
Matematika |
6. |
1474 |
1448 |
1455 |
1497 |
|||
|
8. |
1637 |
1555 |
1564 |
1618 |
|||||
|
Szövegértés |
6. |
1544 |
1424 |
1441 |
1488 |
||||
|
8. |
1616 |
1494 |
1509 |
1567 |
|||||
|
2014 |
Matematika |
6. |
1462 |
1456 |
1453 |
1491 |
|||
|
8. |
1626 |
1570 |
1578 |
1617 |
|||||
|
Szövegértés |
6. |
1462 |
1430 |
1441 |
1481 |
||||
|
8. |
1575 |
1497 |
1515 |
1557 |
|||||
|
Matematika |
6. |
1463 |
1456 |
1436 |
1489 |
||||
|
8. |
1515 |
1570 |
1558 |
1620 |
|||||
|
2013 |
|||||||||
|
Szövegértés |
6. |
1512 |
1428 |
1826 |
1497 |
||||
|
8. |
1451 |
1493 |
1493 |
1557 |
|||||
|
Matematika |
6. |
1527 |
1436 |
1442 |
1489 |
||||
|
8. |
1556 |
1549 |
1557 |
1612 |
|||||
|
2012 |
|||||||||
|
Szövegértés |
6. |
1491 |
1412 |
1424 |
1472 |
||||
|
8. |
1568 |
1494 |
1510 |
1567 |
|||||
|
Matematika |
6. |
1370 |
1437 |
1448 |
1486 |
|||
|
8. |
1622 |
1550 |
1554 |
1601 |
||||
|
2011 |
||||||||
|
Szövegértés |
6. |
1393 |
1408 |
1426 |
1465 |
|||
|
8. |
1572 |
1513 |
1525 |
1577 |
||||
|
Matematika |
6. |
1420 |
1446 |
1453 |
1503 |
|||
|
8. |
1600 |
1572 |
1577 |
1622 |
||||
|
2010 |
||||||||
|
Szövegértés |
6. |
1505 |
1422 |
1435 |
1483 |
|||
|
8. |
1532 |
1524 |
1533 |
1583 |
||||
|
Matematika |
6. |
469 |
465 |
466 |
489 |
|||
|
8. |
460 |
460 |
463 |
484 |
||||
|
2009 |
||||||||
|
Szövegértés |
6. |
503 |
484 |
487 |
513 |
|||
|
8. |
493 |
472 |
477 |
502 |
|
Tanév |
Évismétlő |
Ok |
Kimaradó |
Ok |
||
|
Fő |
Évf. |
Fő |
Évf. |
|||
|
2019/2020 |
1 |
7. |
bukás 1 tantárgyból |
0 |
- |
- |
|
2018/2019 |
1 |
6. |
Osztályozóvizsgán nem jelent meg. |
1 |
8. |
Bukás 3 tantárgyból, más intézménybe távozott. |
|
2017/2018 |
2 3 |
5 7 |
bukás 3 tantárgyból bukás 3 vagy 4 tantárgyból |
1 |
7. |
Sikertelen osztályozóvizsga után kimaradt, életkoránál fogva nem tanköteles. |
|
2016/2017 |
1 |
7. |
bukás minden tantárgyból |
0 |
||
|
2015/2016 |
3 |
7. |
bukás 2-nél több tantárgyból |
0 |
||
|
2014/2015 |
2 1 |
7. 8. |
bukás 2-nél több tantárgyból bukás 2-nél több tantárgyból |
1 |
8. |
HÍD II-be távozott (megegyezik az azonos soron szereplő évismétlővel) |
|
2013/2014 |
1 |
6. |
sikertelen pótvizsga |
2 1 1 |
6. 6. 4. |
év végén HÍD II. programba távozott tanév közben fegyelmivel eltávozott tanév közben fegyelmivel eltávozott |
|
2012/2013 |
1 3 2 |
2. 6. 7. |
sikertelen pótvizsga bukás több tárgyból bukás 3 tárgyból |
1 3 1 |
1. 6. 7. |
SNI, szegregált intézménybe javasolt, év végén távozott HÍD II-be távozott (megegyeznek az azonos soron szereplő évismétlőkkel) másik iskolába távozott (megegyezik az azonos soron lévő egyik évismétlővel) |
|
2011/2012 |
1 1 1 1 |
1. 2. 7. 8. |
bukott 3 tárgyból sikertelen pótvizsga sikertelen pótvizsga bukott több tárgyból |
1 |
8. |
HÍD II: program iskolájába távozott (azonos az ezen a soron feltüntetett évismétlővel) |
|
2010/2011 |
1 1 3 1 |
1. 2. 6. 7. |
bukott 3 tárgyból sikertelen pótvizsgák sikertelen pótvizsgák sikertelen pótvizsgák |
|||
|
2009/2010 |
1 2 |
4. 6. |
Bukás 3 tantárgyból Bukás 3 tantárgyból és sikertelen pótvizsga 1 tantárgyból |
|||
A középiskolai eredmények nincsenek feltöltve a kijelölt elektronikus felületre, így csak részleges információkkal rendelkezünk.
Továbbtanulási mutatók
|
tanév |
8. osztályosok száma |
továbbtanulók |
||||
|
tanév |
8. osztályosok létszáma |
gimnázium |
szakközépiskola/ szakgimnázium |
szakiskola/ szakközépiskola |
HÍD II-be |
évismétlő |
|
2019/2020. |
38 |
9 fő (23,7%) |
22 fő (57,9%) |
7 fő (18,4 %) |
0 |
0 0 |
|
2018/2019. |
33 |
8 fő (24%) |
16 fő (49%) |
8 fő (24%) |
0 |
1fő (3%) |
|
2017/2018. |
36 |
8 fő (22%) |
17 fő (47%) |
11 fő (31%) |
0 |
0 |
|
2016/2017. |
34 |
9 fő (26,5%) |
13 fő (38%) |
12 fő (35,5%) |
0 |
0 |
|
2015/2016. |
33 |
6 fő (18%) |
23 fő (70%) |
4 fő (12%) |
0 |
|
|
2014/2015. |
29 |
|||||
|
2013/2014. |
34 |
7 |
21 |
6 |
0 |
0 |
|
2012/2013. |
30 |
1 |
20 |
8 |
1 |
0 |
|
2011/2012. |
37 |
7 |
14 |
15 |
0 |
1 |
|
2010/2011. |
45 |
7 |
20 |
18 |
||
|
2009/2010. |
32 |
5 |
22 |
15 |
|
|
|
2008/2009. |
32 |
2 |
21 |
9 |
|
|
|
2007/2008. |
36 |
2 |
23 |
9 |
|
|
|
2006/2007. |
40 |
12 |
16 |
12 |
|
|
|
2005/2006. |
47 |
1 |
23 |
23 |
|
|
|
2004/2005. |
53 |
10 |
25 |
18 |
|
|
2020/2021. tanévben
Fejlesztő, habilitációs, rehabilitációs foglalkozások: összesen heti 48 óra
Nevelési tanácsadó szakvéleménye alapján (BTMN tanulókra): 26 óra
Szakértői bizottság szakvéleménye alapján (SNI tanulókra): 22 óra
Felzárkóztatás, korrepetálás: összesen heti 8 óra
1.a 1 óra
2.a 1 óra
3.a 1 óra
4.a 1 óra
4.b 1 óra
Tehetséggondozás: 27 óra
Alsó tagozat: 13 óra
Informatika szakkör: 1 óra
Magyar néptánc szakkör: 1 óra
Tehetséggondozás: 2 óra
Tömegsport: 1 óra
Alprogrami foglalkozások
digitális 3 óra
művészeti: 1 óra
logikai: 2 óra
testmozgás alapú: 1 óra
életgyakorlat alapú: 1 óra
Felső tagozat: 14 óra
Tehetséggondozás: 3 óra
Matematika, magyar és német nyelvi előkészítő foglalkozás 3 óra
Nemzetiségi felsős tánc szakkör: 1 óra
Tömegsport: 1 óra
Alprogrami foglalkozások 5-6. évfolyam
digitális: 1 óra
művészeti: 1 óra
logikai: 1 óra
testmozgás alapú: 2 óra
életgyakorlat alapú: 1 óra
Az írásbeli, szóbeli, gyakorlati beszámoltatások, az ismeretek számonkérésének rendje
Az ellenőrzés és értékelés a tanítási-tanulási folyamat alapvető alkotóeleme. A tanulók tanulmányi előrehaladásának, képességeiknek és személyiségfejlődésüknek ellenőrzése és értékelése a tájékoztatás, visszajelzés a nevelő és a tanuló számára egyaránt.
Az ellenőrzés során meglátják munkájuk eredményét. A tanuló visszajelzést kap önmaga képességeiről, tudásáról, így ösztönöz további munkára, szorgalomra. A tanár is tájékoztatást kap ismeret-, és információátadásának sikeréről, oktató munkájának eredményéről. Az ellenőrzés és az értékelés nevelő jellegű tevékenység, így része a személyiség fejlesztésének.
Lényeges, hogy a beszámoltatás ne legyen öncélú, ne csupán a „jó jegyért” dolgozzon a tanuló! Lényege a segítő szándék, a hibák javítása, a hiányosságok pótlása, melynek során a tanulók megfelelnek a tantervi követelményeknek.
Az értékelést megalapozó ellenőrzés célja:
Az ellenőrzés az és azt követő értékelés legyen:
Az értékelés alapja: a helyi tanterv követelményrendszere. Az ellenőrzés és értékelés során figyelembe kell venni a tanulók életkori sajátosságait, a tantárgy jellegét és a tanuló önmagához viszonyított fejlődését is.
A pedagógus a következő módokon végezheti a tanulók értékelését:
A tanuló által végzett többletmunkát értékelni kell, de ez a minimum követelmények teljesítése alól nem mentesít. A pedagógus joga, hogy az osztályzatokon kívül milyen értékelési rendszert alakít ki, amellyel a kisebb mulasztásokat elmarasztalja, vagy a pozitív megnyilvánulásokat honorálja (pl. piros pont, fekete pont, „kis jegy”, csillag, nyomda, stb.). Ez a sajátos értékelési rendszer segít abban, hogy a tanulót rendszeres munkára, odafigyelésre késztesse (pl. felszerelés vagy házi feladat hiánya, helyes feladatmegoldás, stb.)
A felsorolt beszámoltatási formák közül a témazáró dolgozatot és a próbamérést a megírás előtt 1 héttel jelezni kell. A dolgozat megírása és a javított írásbeli munka kiosztása között nem telhet el 2 hétnél hosszabb idő.
A gyakorlati tevékenységek értékelésénél figyelembe kell venni a tanuló adottságait. Ha az adott tárgyból képességei, készségei nem teszik lehetővé a gyakorlati minimum követelmények teljesítését, lehetőséget kell biztosítani, hogy más területen, szorgalommal és elméleti teljesítménnyel megszerezze a továbbhaladáshoz szükséges érdemjegyet.
Az otthoni, napközis, tanulószobai felkészüléshez előírt írásbeli és szóbeli feladatok meghatározásának elvei és korlátai
Formája
Írásbeli és szóbeli házi feladat
Célja
Típusa
A házi feladat lehet kötelező és nem kötelező.
A kötelező házi feladat feleljen meg a tanuló életkori sajátosságainak. Csak olyan kötelező házi feladat adható fel, amelyet a tanuló otthon, az órán gyakorolt anyag, ill. feladatok alapján meg tud oldani.
Nem kötelező házi feladatként feladható olyan feladat, amely kapcsolódik az anyaghoz, de több ismeretet, logikát követel. Ezek a feladatok a differenciálás eszközei lehetnek, a jó tanulóknál a tehetséggondozást szolgálhatják. A képességek szerinti differenciálást az otthoni feladatok mennyiségével is meg lehet valósítani.
Mennyisége
Az írásbeli házi feladat összesen annyi legyen, ami a napközis tanulási időben elvégezhető.
A szóbeli házi feladatok feleljenek meg az életkori sajátosságoknak.
A napi terhelés az otthoni munkákat tekintve ne haladja meg a délelőtti tanórák időtartamának a felét. Erről a napközis nevelők és az osztálytanítók, valamint a szaktanárok időszakonként és/vagy szükség szerint konzultálnak és egyeztetnek
Házi feladat hétvégére, szünetekre
Hétvégére, szünetekre (őszi, téli és tavaszi szünet) nem adható több házi feladat, mint amennyit a következő órára való felkészülés igényel.
A nyári szünetre javasolni lehet gyakorló feladatokat, házi olvasmányokat.
A házi feladat hiánya
A házi feladat hiányáért fekete pont adható.
A tanár belátása szerint, de általában 5 fekete pont után 1-es jár a naplóba. Ez a jegy a félévi, ill. év végi osztályzatba nem számít olyan súllyal, mint egy feleletjegy. Célszerű a naplóban jelezni, pl. ezt a jegyet más színnel beírni.
Betegség után: Elsősorban a szóbeli házi feladatnál biztosítani kell a tanulónak megegyezés szerinti időt, hogy bepótolja azoknak az óráknak az anyagát, amelyekről hiányzott. Az egyéni felkészülést kérésre segíteni kell (magyarázat, korrepetálás).
Ha éppen azon az órán jön vissza a tanuló a betegségről, amikor dolgozat következik, megírja, de figyelembe kell venni, hogy az adott anyagnál mennyit hiányzott. A tanár joga eldönteni, hogyan értékeli a dolgozatot, hogyan kéri számon a kimaradt anyag pótlását.
Az iskolaotthonos oktatásban a házi feladatot az iskolában végzik el a tanulók. (11/1994.(VI.8.) MKM rendelet 39/C (4)). Hét közben gyakorlás céljából csak az olvasókönyvet és a német nemzetiségi nyelvhez szükséges anyagot viszik haza. Hétvégére a többi felszerelést is hazaadja az iskola és házi feladat is adható, a fenti szabályok figyelembe vételével.
Első tanítási nap: 2020. szeptember 1. (kedd)
Utolsó tanítási nap: 2021. június 15. (kedd)
Tanítási napok száma 180 nap
A szorgalmi év I. féléve 2021. január 22-ig tart (péntek)
Bizonyítványosztás: 2021. január 29.
Félévzáró értekezlet: 2021. február 8. (hétfő)
Őszi szünet: 2020. október 26. – október 30-ig
Utolsó tanítási nap október 22. (csütörtök), első tanítási nap november 2. (hétfő)
Téli szünet: 2020. dec.21.- 2020. január 3-ig
Utolsó tanítási nap 2020. december 18. (péntek), első tanítási nap 2021. január 4. (hétfő)
Tavaszi szünet: 2021. április 1. (csütörtök) – április 6.
Utolsó tanítási nap 2021. március 31. (szerda), első tanítási nap 2021. április 7. (szerda)
Országos szintű munkavégzési időpontok
|
Tanuló létszámok 2020/2021. tanévben, október 1-én |
|||||||||
|
Alsós tanulók (fő) |
Összesen |
||||||||
|
Osztályok |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
148 |
|
23 |
22 |
17 |
16 |
21 |
22 |
14 |
13 |
||
|
Felsős tanulók (fő) |
|||||||||
|
Osztályok |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8.a |
8.b |
132 |
|
18 |
15 |
15 |
14 |
19 |
17 |
16 |
18 |
||
|
Mindösszesen: |
280 |
||||||||
|
|
Tanuló létszámok 2019/2020. tanévben, október 1-én |
||||||||
|
Alsós tanulók (fő) |
Összesen |
||||||||
|
Osztályok |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
135 |
|
15 |
16 |
22 |
22 |
14 |
13 |
18 |
15 |
||
|
Felsős tanulók (fő) |
|||||||||
|
Osztályok |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8.a |
8.b |
136 |
|
14 |
14 |
19 |
19 |
16 |
17 |
18 |
19 |
||
|
Mindösszesen: |
271 |
||||||||
|
|
Tanuló létszámok 2018/2019. tanévben, október 1-én |
||||||||
|
Alsós tanulók (fő) |
Összesen |
||||||||
|
Osztályok |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
136 |
|
20 |
23 |
14 |
14 |
19 |
15 |
16 |
15 |
||
|
Felsős tanulók (fő) |
|||||||||
|
Osztályok |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8.a |
8.b |
140 |
|
17 |
18 |
15 |
19 |
17 |
19 |
16 |
19 |
||
|
Mindösszesen: |
276 |
||||||||
|
Tanuló létszámok 2017/2018. tanévben, október 1-én |
|||||||||
|
Alsós tanulók (fő) |
Összesen |
||||||||
|
Osztályok |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
133 |
|
16 |
17 |
21 |
16 |
14 |
14 |
18 |
17 |
||
|
Felsős tanulók (fő) |
|||||||||
|
Osztályok |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8.a |
8.b |
139 |
|
17 |
19 |
15 |
18 |
16 |
19 |
16 |
19 |
||
|
Mindösszesen: |
272 |
||||||||
|
Tanuló létszámok 2016. október 1. |
|||||||||
|
Összesítés |
|||||||||
|
Alsós tanulók |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
139 |
|
20 |
19 |
14 |
14 |
17 |
17 |
19 |
19 |
||
|
Felsős tanulók |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8.a |
8.b |
133 |
|
14 |
18 |
15 |
19 |
14 |
20 |
16 |
17 |
||
|
Összesen: |
272 |
||||||||
|
Tanuló létszámok 2015. október 1. |
|||||||||
|
Összesítés |
|||||||||
|
Alsós tanulók |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
133 |
|
16 |
16 |
17 |
16 |
19 |
17 |
17 |
15 |
||
|
Felsős tanulók |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8.a |
8.b |
135 |
|
15 |
17 |
15 |
16 |
18 |
21 |
18 |
15 |
268 |
|
|
Összesen: |
268 |
||||||||
|
Tanuló létszámok 2014. október 1. |
|||||||||
|
Összesítés |
|||||||||
|
Alsós |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
138 |
|
18 |
17 |
19 |
20 |
18 |
14 |
16 |
16 |
||
|
Felsős |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8.a |
8.b |
131 |
|
15 |
16 |
16 |
21 |
19 |
15 |
14 |
15 |
||
|
Összesen: |
269 |
||||||||
|
Tanuló létszámok 2013. október 1. |
|||||||||
|
Összesítés |
|||||||||
|
Alsós |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
136 |
|
18 |
18 |
19 |
15 |
16 |
16 |
19 |
15 |
||
|
Felsős |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8.a |
8.b |
137 |
|
15 |
19 |
21 |
18 |
14 |
16 |
19 |
15 |
||
|
Összesen: |
273 |
||||||||
|
Tanuló létszámok 2012. október 1. |
|||||||||
|
Összesítés |
|||||||||
|
Alsós |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
139 |
|
22 |
17 |
17 |
16 |
19 |
16 |
14 |
18 |
||
|
Felsős |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8. |
137 |
|
|
15 |
19 |
21 |
18 |
14 |
16 |
30 |
|||
|
Összesen: |
276 |
||||||||
|
Tanuló létszámok 2011. október 1. |
|||||||||
|
Összesítés |
|||||||||
|
Alsós |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
138 |
|
17 |
16 |
19 |
16 |
16 |
18 |
19 |
18 |
||
|
Felsős |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7. |
8.a |
8.b |
136 |
|
|
17 |
16 |
19 |
20 |
27 |
18 |
19 |
|||
|
Összesen: |
274 |
||||||||
|
Tanuló létszámok 2010. október 1. |
|||||||||
|
Összesítés |
|||||||||
|
Alsós |
1.a |
1.b |
2.a |
2.b |
3.a |
3.b |
4.a |
4.b |
134 |
|
17 |
16 |
16 |
18 |
17 |
17 |
18 |
15 |
||
|
Felsős |
5.a |
5.b |
6.a |
6.b |
7.a |
7.b |
8.a |
8.b |
147 |
|
18 |
18 |
29 |
19 |
19 |
19 |
24 |
20 |
||
|
Összesen: |
276 |
||||||||
Különös Közzétételi Lista Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Zeneiskola
2020/2021.
Egyéni hangszeres oktatás: 44 tanuló, szolfézs előképző 9 tanuló
hangszeres előképző 1.: -
hangszeres előképző 2.:1 zongora + 2 furulya + 1 ütő = 4 fő
2019/2020
Egyéni hangszeres oktatás: 45 tanuló
ek 1.: 2 furulya + 5 zongora = 7 fő
ek. 2.:1 zongora
tenorkürt = 16 fő
2018/19. Egyéni hangszeres oktatás: 45 tanuló
ek 1.: zong. = 3
ek 2.: fur, tr, kürt, zong, fuv, klar = 25
B tagozat: zong, klar. =2 fő
2017/18. egyéni hangszeres oktatás: 45 tanuló
ek 1.: zong. = 3
ek 2.: fur, tr, kürt, zong, fuv, klar = 25
1.: fuv, klar, tr, ten, zong = 7
2.: zong, fuv. = 2
3.: tr, zong, tuba = 5
5.: tr = 1
7.: zong = 1
9.: tr. = 1
B tagozat: zong, klar. =2 fő
2019/2020
II.Ceglédberceli Regionális Rézfúvós Kamarazenei Verseny
Kürtös Kamaracsoport: Dicséret
Rézfúvós trió: Nívó díj
Rézfúvós kvartett: Nívó díj
Klarinét trió: Nívó díj
XII. Pest Megyei Kamarazenei verseny, Cegléd
Regionális Kamarazenei verseny, Pécel
2018/2019
-
2017/2018
2016/2017. tanév
2015/16. tanév
Iskolai szolfézs verseny
2014/15-ös tanév
VII. Pest Megyei Kamaraverseny:
Nívó díj: rézfúvós kamara együttes 3 fő; rézfúvós kamaraegyüttes, 2 fő.
Kiemelt nívó díj: rézfúvós kamara, 3 fő
Dicséret: trombita kamara, 2 fő
2013/14-es tanév:
- VI. Pest Megyei Kamarazenei Verseny
2012/13-as tanév:
- Pest Megyei Rézfúvós Verseny (Göd)
- V. Pest Megyei Kamara Verseny
- félévi és év végi tanszaki hangverseny
- karácsonyi ünnepi hangverseny
- iskolai ünnepségeken szólisták vagy kamara csoportok szereplése (a nemzeti összetartozás napján, évnyitó és/vagy évzáró ünnepélyen)
- óvodai Mikulás-hangverseny és hangszerbemutató
- Eötvös-napi rendezvényen
- Mindenki Karácsonyán
- Farsangszobán
- Siklódi versenyen
- anyák napi osztály ünnepségeken
- pedagógus napon
- ballagási ünnepségen
- Szólisták, kamara zenekarok illetve ifjúsági zenekar fellépése községi ünnepségeken (pl. nőnap, március 15-én, okt. 6-i koszorúzáson, nov. 4-ei falunapon, Mindenki karácsonyán, )
- Fellépés nemzetiségi rendezvényeken (Nemzetiségi napok, Farsangszoba, Báránytánc, nemzetiségi ünnepek, németek kitelepítésének évfordulója)
- Zenekari tagság a helyi és közeli csoportokban (Freude Kapelle, Német Nemzetiségi Fúvószenekar, Kisparty Zenekar, Gerjeparti Fúvósegylet)
2020/2021.
Szolfézs: 5 csoport
- szolf. előképző = 9 fő
- szolf.1. csoport= 13 fő
- szolf. 2-3. csoport =12 fő
- szolf. 4. csoport = 5 fő
- zeneirodalom-zenetörténet 1-2. csoport = 7 fő
B tagozat: nincs
Kamara: 8 fő
Zenekar: 10 fő
Tehetséggondozás: 4 fő
| [ ] | 1224 kB |
Kérjük a szülőket, hogy a mellékletben található nyilatkozatott töltsék ki.
| [ ] | 1284 kB |
E Ö T V Ö S H Í R E K
Február végén is eseménydús iskolai életről számolhatunk be.
Február 2-án összevont szülői értekezlet volt az iskolába készülő nagycsoportosok szüleinek, az óvodában. A szülők tájékoztatót hallhattak az iskola által nyújtott lehetőségekről, megismerkedhettek az elsős tanító nénikkel.
2015. február 13. Ceglédberceli Eötvös József Nyelvoktató Nemzetiségi Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola farsangjáról készült videó megtekinthető az Mozgóképek menüpont alatt.
E Ö T V Ö S H Í R E K
Karácsony előtt csupa jó dolog történt az iskolában.
Ilyen volt például az Eötvös est, melyre minden osztály nagy lelkesedéssel készült és a pedagógusok segítségével színvonalas, szórakoztató produkciók kerültek a nézők elé.
|
Sporteredmények
2009 / 2010 |
|
|
Körzeti kosárlabda verseny Monoron
IV. korcsoport fiúk III. hely. |
|
|
Területi focibajnokság Albertirsán
6. osztályosok |
|
|
Területi focibajnokság Dánszentmiklóson
8. osztályosok IV. helyezés |
|
|
Sporteredmények
2008 / 2009 |
|
|
Kistérségi labdarúgó verseny
Dánszentmiklós / felkészítette: Tóth Róbert / VII. hely |
|
|
Kistérségi III. korcsoportos fiú kosárlabdaverseny
Nagykőrös / felkészítette: Tóth Róbert / II. helyezett csapat tagjai: Vándor Kristóf, Tenke Krisztián, Papp Lajos, Kovács Dávid, Kogler Zoltán, Kemka Norbert, Obrácz Dániel, Tuska Krisztián, Tóth Dominik, Görög Barnabás, Juhász Bence |
|
|
Pest Megyei Diákolimpia körzeti leány kosárlabdaverseny
Cegléd / felkészítette: Tóth Róbert / II. helyezett csapat tagjai: Détári Dorina, Kaposi Edit, Kőrösi Mercedes, Kröll Dorottya, Nagy Dóra, Püspöki Petra, Tóth Klaudia, Molnár Cintia, Plutzer Anita, Gál Bernadett, Gyug Bernadett |
|
|
Szabó Pál Emlékverseny
Ceglédbercel /térségi/ |
|
|
60 méteres síkfutás
|
|
|
1 - 2. osztály leány
I. Epres Fruzsina 1.a |
1 - 2. osztály fiú
II. Gyolcsos Dávid 2.b |
|
3 - 4. osztály leány I. Peszeki Patrícia 3.a |
3 - 4. osztály fiú I. Szlovák Roland 4.a |
|
5 - 6. osztály leány I. Kröll Dorottya 5.b |
|
|
1000 méteres síkfutás
|
|
|
5 - 6. osztály leány III. Püspöki Petra 5.b |
|
|
7 - 8. osztály fiú II. Nagy Richárd 8.b |
|
|
Kislabdahajítás
|
|
|
1 - 2. osztály leány
I. Kovács Mercédesz 2.a |
1 - 2. osztály fiú
II. Zátrok Dániel 2.a |
|
3 - 4. osztály leány
II. Peszeki Patrícia 3.a |
3 - 4. osztály fiú
I. Koska Zsolt 3.a |
|
5 - 6. osztály leány III. Détári Dorina 6.b |
|
|
7 - 8. osztály fiú III. Dudás László 8.b |
|
|
Súlylökés
|
|
|
7 - 8. osztály leány
I. Gál Laura 7.a |
7 - 8. osztály fiú
II. Nagy Richárd 8.b |
|
Váltóverseny alsó tagozat
|
|
|
1 - 2. osztály
I. 2.a osztály |
3 - 4. osztály
I. 4.a osztály |
|
|
|
|
Dr. Bácsalmási Péter emlékverseny:
Budapest, BEAC Pálya 2008.07.26.
I. Kröll Dorottya (9,11) |
I. Dudás László kislabda hajítás (53 m) IV. Obrácz Dániel (11 éves 36 m) |
|
Budapest Bajnokság 2008.10.04. UTE Pálya
I. Kröll Dorottya (8,7) 12 éves korcsoport IV. Csobán Evelin |
I. Dudás László kislabda hajítás (59 m) IV. Obrácz Dániel (11 éves 34,55 m) |
|
7.o. FIÚK / kosárlabda
CEGLÉDBERCEL-ALBERTIRSA
A GYŐZTES CSAPAT: |
|
|
6.o. FIÚK/ kosárlabda
CEGLÉDBERCEL-ALBERTIRSA
A GYŐZTES CSAPAT: |
|
|
Petró Zoltán MEGYEI BAJNOK és O.B. DÖNTÖS A négypróbában / gátfutás, gerelyhajítás, távol-, és magasugrás/ |
|
2737 Ceglédbercel, Pesti út 160.
West Palm Beach, FL 33401
+36-30/750-3742